tirsdag den 7. januar 2014

Tanker om sommer og krybdyr



Jeg drømmer om sommer og shorts altimens jeg ser på fotografier fra svundne, solbeskinnede tider, bestiller dunjakker på Amazon for at gøre kampen mod dansk vinter en smule mere overskuelig og lytter til mit bedste til-alle-tider-en-ultimativ-favorit-album, The Nationals Alligator. Det kan alting! (lyt her) Deriblandt bidrage med usandsynlige genistreger af nogle tekster. Jeg har lavet et lille udpluk herunder:


And so and now I'm sorry I missed you
I had a secret meeting in the basement of my brain
it went the dull and wicked, ordinary way
Secret Meeting

You know you have
a permanent piece
of my medium sized American heart
Looking For Astronauts

I put on an argyle sweater 
and put on a smile
I don't know how to do this
I'm so sorry for everything
Baby, we'll be fine


Show up here loaded with bells on your toes

I don't care what you're into
I'll put velvet ropes around you, if that's what you need
Friend of Mine

2 kommentarer:

  1. Billederne vækker bare den helt store sommerve! Og teksterne sætter virkelig gang i tankerne. Et ret godt indlæg, du har lavet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, det er dejligt at høre!

      Slet