fredag den 31. januar 2014

Forvirring

Besøg min Tumblr her: http://laurahagested.tumblr.com
Jeg føler, at jeg er gået en smule i stå herinde. Jeg er ikke tilfreds med det, jeg laver, og jeg aner heller ikke om i er det. Jeg elsker at skrive tekster men er løbet tør for indhold. Derfor har jeg fabrikeret mig en tumblr, der i skrivende stund virker som et mere overkommeligt og uforpligtende projekt. Hvis der er noget, i savner herinde, så smid endelig opgaver efter mig - så skal i se løjer. Men indtil da, holder jeg lige en tænkepause - dog illustreret i billeder og collager, følg endelig med (klik linket i billedteksten)!

2 kommentarer:

  1. jeg synes, det er ærgerligt at du stopper din blog pga. manglende læsere. det tager tid at få gang i en blog, fordi der er en masse man kun kan lære, ved at gøre det en masse gange. og man får normalt også først mange læsere, når man virkelig har fundet sig selv i sin blog, så den ikke bare ligner alle andre. og jeg kan se, at du er på vej, og derfor er det netop synd. så hvis du - som du skriver - virkeligt godt kan lide at skrive og blogge, så bliv ved!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Agnes - ja, jeg tror du har ret i, at der også er et element af utålmodighed mht. læsere i, at jeg ikke blogger, men jeg føler heller ikke længere, at jeg har et budskab, der skal ud. Jeg synes, at min blog mangler fokus, men jeg er ikke i stand til at finde et fokus, har ikke lyst til at vælge fra. At blogge handler jo også om, at ramme en målgruppe - det føler jeg ikke, jeg kan. Jeg elsker at skrive tekster, men hvis der ikke er noget at formidle, er det tomme ord. Det er dejligt, at du kan mærke, at jeg er på vej, men jeg kan ikke mærke det selv :-) jeg vender måske tilbage, når jeg har fundet mig selv lidt mere i livet. Så er det nok lettere at finde sig selv i en blog også. Indtil da tumblr'er jeg med stor fornøjelse trods 4 følgere. Tak fordi du interesserer dig!

      Slet