fredag den 27. december 2013

Ønskelisten #13 plus det løse

Trøje - & Other Stories // Sokker - Topshop // Kjole - Zara // Sko - Nike // Hue - Wood Wood // Jakke - Carhartt
Godaften i stuen, en ting er gået op for mig: Jeres kommentarer springer ikke uopfordret op i synet på mig, når jeg tænder computeren, jeg skal gøre en aktiv indsats for at opdage dem. Derfor er der da også et par stykker, der gennem bloggens korte levetid er gået min næse forbi. Hermed er min brok over stilhed trukket tilbage - kommenter endelig videre, venner! 

Derudover vil jeg altså frygteligt gerne høre, hvad jeg skal gøre bedre. Jeg er opmærksom på min overdrevede mængde af 'ønskelisten'-indlæg - én ting er, at de muligvis afspejler mine tankers favoritområder udemærket (jeg tænker temmeligt meget over tøj i disse tider), men om i orker at være vidner til mine materielle længsler, dét er straks noget andet. Derfor: Skal jeg holde op med det? Skal jeg gøre noget andet i stedet for? I så fald hvad? Jeg ville være så glad, hvis i havde en mening om sagen. Glædelig bagjul fra mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar