søndag den 15. december 2013

Mere jul og flere gaver

Gavepapir - Føtex // Bølgepap - Søstrene Grene, hvis du er heldig // Bånd - Søstrene Grene
Juletip-lavinen ruller simpelthen nu, så hvis i ikke er til gør-det-selv-blogging, må i lige sluge kamelen. Jeg håber, den glider ned. 
Til sagen; jeg elsker gaveindpakning. Jeg har en teori om, at det gør modtageren mere venligt stemt over for min gave, hvis den er pænt pakket ind, så hvert år lægger jeg en indpakningsstil, så tingene passer sammen (man er vel en nørd). I år har jeg fravalgt rød for forandringens skyld, og kører i stedet med brunt pakkepapir, lyseblåt bånd, tape med mønster (som ikke kan ses på billedet) og pink mærkater af bølgepap. Det er pænere i virkeligheden end på billedet, men når dagslyset tager turen klokken fire, er der ikke mange brikker at rykke rundt med, når man skal tage billeder klokken seks. 
Jeg håber, jeg har pustet lidt liv i indpaknings-gløderne hos jer, og at i nyder juleræset. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar